How much it Fits me?



Μπορεί να μην κάνω συχνά review posts για λίγα προϊόντα όμως είδα ότι είχαν απήχηση οπότε επιστρέφω με ένα ακόμα! Σήμερα μιλάμε για την σειρά Fit me της Maybelline, αν και μου λείπει ένα προϊόν από την σειρά, συγκεκριμένα για το make up και το concealer και δημιουργώ το ερώτημα..τελικά ταιριάζει;

Θα ξεκινήσω με το make up το οποίο έδειξα στο Family Sales Bazaar της Loreal, ήταν ένα από τα πολλά πράγματα που είχα αγοράσει και ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ λίγες μέρες αφού το αγόρασα. Είμαι στην απόχρωση 235 Pure Beige, από τις λίγες φορές που βρίσκω εύκολα το χρώμα μου και μου ταιριάζει αρκετά, η συσκευασία είναι γυάλινη με πλαστικό καπάκι, αντλία από την οποίο βγαίνει το προϊόν και περιέχει 30 ml. Όσον αφορά την υφή, είναι λεπτόρρευστη, το προϊόν είναι απαλό πάνω στο δέρμα, στρώνεται και απλώνεται εύκολα. Δεν είναι αρκετά καλυπτικό δηλαδή αν κάποιος έχει σημάδια έντονα δεν θα τα καλύψει σίγουρα ούτε με μια ούτε με δυο στρώσεις. Εγώ στα σημεία που έχω κάποια σπυράκια ή κάποιες κοκκινίλες βάζω πρώτα ένα concealer σε μορφή stick και ύστερα απλώνω το make up. Αυτό που μου αρέσει πολύ είναι ότι απλώνεται ωραία, δεν μαζεύεται στις γραμμές του προσώπου, έχει διάρκεια αν και μπορεί να χάσει την ένταση του μετά από πολλές ώρες και όντως ταιριάζει ωραία πάνω στην επιδερμίδα.


Το concealer το έχω εδώ και χρόνια, σχεδόν από τότε που βγήκε η σειρά στα καταστήματα, για αυτό κιόλας έχουν σβηστεί όλα τα γράμματα. Στην αρχή δεν το χρησιμοποιούσα επειδή είχα πάρει ανοιχτή απόχρωση και επειδή δεν το χρειαζόμουν ιδιαίτερα. Πλέον το χρησιμοποιώ γιατί μου αρέσει το φως που δίνει κάτω από τα μάτια και μου αρέσει το πόσο ωραία δένει με το make up. Η συσκευασία είναι πλαστική και το απρικατέρ του είναι ένα μακρύ βουρτσάκι. Είναι στην απόχρωση 15, νομίζω την πιο ανοιχτή, δεν είναι ιδιαίτερα καλυπτικό και αυτό δηλαδή δεν θα το πάρεις για να σου προσφέρει φουλ κάλυψη αλλά προσφέρει ένα φυσικό αποτέλεσμα. Δεν μαζεύεται κάτω από τις γραμμές, φωτίζει σε ένα βαθμό και γενικότερα είναι ένα οκ concealer.





                       Facebook ││Twitter ││Instagram ││ Bloglovin ││LookBook

21 comments:

  1. Να κάνεις τέτοια post γιατί μας βοηθάνε πολύ! :-)
    Έχω ακούσει τόσα για τα Fit me αλλά θεωρώ πως δε θα μου ταιριάξουν.
    Φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα ήταν παράλογο αν ταίριαζε σε όλους! Εμένα μου στρώνουν ωραία και πιστεύω είναι ιδανικά για το καλοκαίρι! Θα συνεχίσω να κάνω review posts!! Φιλιαα

      Delete
  2. Πολύ ωραίο review! Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτή τη σειρά ακόμα, αλλά θα το ήθελα, γιατί μου αρέσει το πιο ανάλαφρο αποτέλεσμα! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν σου αρέσει το ανάλαφρο αποτέλεσμα τότε σίγουρα να τη δοκιμάσεις! Για το καλοκαίρι θα είναι πολύ βολική! :)

      Delete
  3. Τα χρησιμοποιώ και τα δυο και έχω να πω, πως στην αρχή δεν μπορώ να πω ότι τα είχα συμπαθήσει αλλά αφού τα έδωσα μια ακόμη ευκαιρία πραγματικά τα έχω αγαπήσει. Είναι ελαφριά, δεν "παστώνουν" και προσφέρουν ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα. Απλώς, το make-up, αν και κάνει να δείχνει τόσο φυσική την επιδερμίδα, δεν είναι ιδανικό για τις λιπαρές επιδερμίδες. Κατ' άλλα, το φυσικό και ανάλαφρο αποτέλεσμα που προσφέρουν, τα κάνουν να αξίζουν!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Μαρία! Εγώ έχω λιπαρή επιδερμίδα, όχι σε πολύ μεγάλο βαθμό, παρόλα αυτά με μια καλή πούδρα δεν έχω πρόβλημα. Για το φυσικό και ανάλαφρο αποτέλεσμα τα προτίμησα και εγώ! Είχα το ίδιο θέμα με το concealer, δεν το συμπαθούσα στην αρχή αλλά μετά μπήκε στο καθημερινό πρόγραμμα! :)

      Delete
  4. το concealer πρέπει να ναι πολύ καλό και στα συν του είναι ότι είναι και οικονομικό ^_^ .. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχει περάσει καιρός από τότε που το είχα πάρει αλλά νομίζω ήταν οικονομικό και ίσως το πιο οικονομικό της Maybelline! <3

      Delete
  5. Αλεξάνδρα και τα δύο τα προϊόντα είναι ακριβώς όπως τα είπες... Τουλάχιστον κι' γω αυτή την άποψη έχω γι' αυτά! Κυρίως είναι για να δώσουν μια ομοιομορφία χρώματος, καθόλου βαριά και για κάθε μέρα!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Για μια καθημερινη λύση είναι πολύ ωραία!! Φιλιαα

      Delete
  6. Αν και μου άρεσαν το πως έδειχναν πάνω μου ωστόσο δεν με βόλεψαν αφού στο λιπαρό μου δέρμα είχαν ελάχιστη διάρκεια. Πολλά φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ έχω μεικτό προς λιπαρό δέρμα για αυτό μάλλον με βόλεψαν αρκετά αλλά για πολύ λιπαρές επιδερμίδες ίσως δε είναι η κατάλληλη λύση..

      Delete
  7. Εγω που ειμαι σχετικα προς ξηρη και θελω αναλαφρο αποτελεσμα τα λατρεψα και τα δυο , τελειο review!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νομίζω για μικτές επιδερμίδες και ιδικά ξηρές είναι πολύ καλό! Για λιπαρές γυαλίζει λίγο αλλά με μια πούδρα ελέγχεται! Ευχαριστώ Kate <3

      Delete
  8. Το foundation για εμένα που είμαι πολύ λιπαρή δεν έκανε, θα το πρότεινα για κανονικές/ξηρές, άντε και μεικτές επιδερμίδες που όμως δεν έχουν πολλή λιπαρότητα! Το concealer, όπως και την πούδρα τα αγαπάω! Να την τσεκάρεις την πούδρα, είναι βελούδινη και πολύ λεπτοκομμένη! Φιλάκια Αλεξάνδρα μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Για πολύ λιπαρές επιδερμίδες όχι δεν ταιριάζει αλλά εγώ που έχω μεικτή επιδερμίδα προς λιπαρή και μερικές φορές λίγο παραπάνω λιπαρή μου έκατσε καλά και το χρησιμοποιώ καθημερινά! Έχω ήδη 3 πούδρες από την maybelline, αν πάρω άλλη μία θα εκραγεί η θήκη :p Φιλιααα

      Delete
    2. Χαχαχαχα!! Να την έχεις κατά νου αυτή την πούδρα πάντως, είναι πολύ ελαφριά :) x

      Delete
  9. Θέλω πολύ κι εγώ να δοκιμάσω το concealer, αλλά λίγο που τα δοκίμασα στο χέρι μου, το 15 ήταν πολύ ανοιχτό και το 20 αρκετά πιο σκούρο!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η αλήθεια είναι πως έχουν μαι διαφορά μεταξύ τους και παρόλο που το 15 είναι ανοιχτό για μένα, όταν το βάζω πάνω από το σκουρόχρωμο make up δίνει ωραίο αποτέλεσμα!

      Delete
  10. Χρησιμοποιώ το concealer στην απόχρωση 20 και είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Μου προσφέρει καλή κάλυψη αλλά όχι τόσο φωτεινότητα γι'αυτό χρησιμοποιώ της catrice από πάνω. Πάντως νομίζω πως είναι δύσκολο να ταιριάξουν σε όλους οι αποχρώσεις που υπάρχουν. Πρέπει να το δοκιμάσεις πριν το πάρεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν έχουν πολλές αποχρώσεις και έχουν μεγάλη χρωματική διαφορά μεταξύ τους αλλά εμένα το 15 μου ταίριαξε καλά επειδή από κάτω βάζω το make up που είναι σκουρόχρωμο :)

      Delete

Instagram